Hej alla!

Välkomna till Cyberord, som är före detta Newsmill-skribenten Magnus Johanssons blogg. Från december 2008 till augusti 2011 var jag som ”läsarskribent” aktiv på den kända svenska nyhetssidan Newsmill med en rad artiklar om främst Barack Obama men även med blogginlägg och många kommentarer om politisk, juridisk, journalistisk, moralisk och intellektuell korruption; religion, drogfrågor och till och med idrott. I slutet av augusti 2011 raderades emellertid mitt användarkonto på Newsmill sedan jag skrivit några mycket kritiska saker om redaktör PM Nilsson. I det läget var det dags att till slut skaffa mig en egen blogg.

Tror du på allt som sägs i massmedia? Tror du journalisterna utelämnar något av värde? Tror du journalister ställer de frågor som verkligen behöver svar? Svarar du i ordningsföljd nej, ja och nej på dessa frågor kan du kanske tycka att min blogg är värd att läsa.

One thought on “Hej alla!

  1. Kul att se dig börja blogga! Välkommen in i gänget 🙂

    Eftersom jag svarade nej, ja, nej på frågorna bör jag rimligen komma att anse din blogg värd att läsa!

    Så räkna in mig i flocken som kommer att (för)följa dig 😉

Kommentera

